Ecommerce app mérése


Egy ecommerce applikációnál a hagyományos webshop funkciókon túl megjelenhetnek loyality programok, útmutatók, tanácsok a felhasználók számára.

Enhanced Ecommerce

A Google Analytics weboldalakhoz elérhető változatában részletes kimutatásaink lehetnek a weboldalon létrehozott ecommerce folyamatokról. A terméklisták teljesítménye, a kosár használat elemzése, az eladások megfelelő csatornákhoz rendelése nagyszerű lehetőséget ad minden webáruház számára, hogy minél jobbá tegyék a webáruház eredményeit.

A Firebase és a Google Tag Manager segítségével ecommerce mobil appunkon belül is mérhetjük ezeket a mutatókat és akár össze is vonhatjuk a webes és mobil app adatokat annak érdekében, hogy láthatóvá váljon a teljes “igazság” és elemezhető legyen a felhasználók életútja a webes regisztrációtól a mobil appos rendelésig.

Közönség definíciók

Nem csak azért érdekes a méréseket tökéletesre hangolni, mert ezzel igazolni vagy épp cáfolni tudjuk az extra funkciók létjogosultságát, de az ezekből képzett közönségek nagyszerű lehetőséget biztosítanak arra, hogy push üzeneteinket, A/B tesztjeinket csak az arra leginkább affinis közönségnek célozzuk.

Küldhetünk speciális ajánlatot push üzenet formájában csak azoknak, akik tagjai törzsvevő programunknak, vagy épp azoknak, akik ez elmúlt időszakban nem rendeltek, de korábban már egy szemmel is jól látható összeget költöttek webáruházunkban.

Adott termék vagy termékcsoport akcióiról kaphat értesítést, aki az ezzel kapcsolatos tippeket, trükköket böngészte.

Rengeteg lehetőség rejlik a Firebase használatában, ha részletes, de anonim információkkal rendelkezünk a mobil app használatáról.

Írj nekünk és segítünk mérhetővé tenni a Te ecommerce appod is